finsit - problem efter migrering till nya inloggningen?

Får du Access denied efter din migrering? 

I så fall kan det bero på att din migrering påbörjats i en webbläsare, och sen via länken i aktiveringsmejlet öppnats upp i en annan webbläsare. Det kan då bli fel. 

Access denied kan även bero på andra orsaker, då migreringen av någon anledning har störts. 
 
Har du migrerat ditt konto, skapat ett nytt och sen får “Access denied”, gör du så här:
 

  1. Logga in med de gamla inloggningsuppgifterna till vänster på inloggningssidan
  2. Klicka på att starta igång migreringen i guiden som poppar upp
  3. När ny inloggningssida kommer där man uppmanas skapa konto – logga istället in med de nya inloggningsuppgifter som ni skapade

 

Det kan också hjälpa att tömma cachen. Hur du gör det beror på vilken webbläsare du använder. Du kan läsa mer om detta här: rensacache.nu