Byråstöd & komplett verksamhetsstöd

Byråprogram är ett processverktyg speciellt utformat för dig som arbetar med redovisning och revision. När varje medarbetare jobbar med sin egen process kan det leda till ineffektivitet och fler misstag. En byrågemensam arbetsprocess säkrar både en effektiv resurshantering och kundkommunikation. Byråprogram från Wolters Kluwer erbjuder ett verksamhetsstöd som effektiviserar och stöttar din arbetsprocess. Många av våra användare uppskattar särskilt funktionen Kontrollpunkter, den sömlösa kopplingen till Dokumentprogram och möjligheten att hämta in information från Bolagsverket.

Status- & klientlista
Egendefinierade fält & moment

Stöd med checklista och kontrollpunkter

Flexibla listor med filter, urval och sök

Klienthantering & -kommunikation
Integrationer (bl.a Outlook, WK-program)

Journal för in- & utlämning
Händelseloggar & in- & utcheckning

  • Jämför & köp

    Products

    Byrå Standard

    Kontakta säljare för köp.

    • In- och utlämningsjournal

    • Att-göra-lista (Aktiviteter)

    • Egendefinierade fält

    • Egna moment

    • Filter och urval

    • Flexibel listhantering

    • Händelseloggar

    • Handläggare

    • In- och utcheckning

    • Klienthantering

    • Klientkommunikation

    • Kontrollpunkter

    • Koppling till andra applikationer från Wolters Kluwer

    • Moment

    • Outlookkoppling

    • Söka handling

    • SRU och Anstånd

    • Status- och klientlista

    • Dokumenthantering

      Not included
    • Grafisk statuslista

      Not included
    • Fullmaktshantering

      Not included
    • Kontor & region

      Not included
    • Mappstrukturer

      Not included
    • Mallbolag

      Not included
    Byrå Premium

    Kontakta säljare för köp.

    • In- och utlämningsjournal

    • Att-göra-lista (Aktiviteter)

    • Egendefinierade fält

    • Egna moment

    • Filter och urval

    • Flexibel listhantering

    • Händelseloggar

    • Handläggare

    • In- och utcheckning

    • Klienthantering

    • Klientkommunikation

    • Kontrollpunkter

    • Koppling till andra applikationer från Wolters Kluwer

    • Moment

    • Outlookkoppling

    • Söka handling

    • SRU och Anstånd

    • Status- och klientlista

    • Dokumenthantering

    • Grafisk statuslista

    • Fullmaktshantering

    • Kontor & region

    • Mappstrukturer

    • Mallbolag

Strukturera byråns uppdrag effektivt

Byråstöd och komplett practice management system som ger värdefull hjälp i det dagliga arbetet genom att strukturera, effektivisera och kvalitetssäkra byråns uppdrag. Erbjuder total överblick över klienter och vad som ingår i respektive avtal. Dessutom processäkring, med koll på pågående uppdrag i realtid och var handläggaren befinner sig i processen. En kraftfull dokumenthantering med mallar, digitalt arkiv och samtliga dokument på ett ställe sparar tid och effektiviserar uppdragen.

Byråprogrammet är flexibelt och anpassas efter just era uppbyggda rutiner. Detta gör det enkelt att komma igång och är intuitivt för byråns medarbetare att använda. Ett avancerat behörighetssystem underlättar handläggarens arbete genom en effektiv filtrering: du ser bara det just du behöver och kan koncentrera dig på rätt uppgifter. 

Kontakta säljare
031-7751700
[email protected]

Koppling till Dokumentprogram

Med smart koppling till Dokumentprogram kan handläggare jobba ännu mer effektivt. Det ger tillgång till avtal direkt i byråprogrammet utan att skanna externa dokument. Dessutom enhetliga avtal och dokument oavsett handläggare.

Lär dig mer
Våra programkurser med praktisk genomgång av programmet, är ett bra sätt att se till att du får maximal utväxling på att använda våra programvaror. Duktiga utbildare lär dig alla finesser och genvägar och gör dig till ”power user” redan från nästa arbetsdag.
Läs mer om våra kurser

Anpassat efter byråns uppbyggda rutiner
Det självklara byråstödet för byråer som vill jobba strukturerat och effektivt
med full koll på kundstock och den egna verksamheten.

Vanliga frågor

  • Finns möjlighet till digital signering?
    Ja, genom att köpa till vår integrerade lösning för digital signering så kan du signera viktiga dokument digitalt, exempelvis Uppdragsavtal. Vi erbjuder tjänsten i samarbete med Penneo, där du som konsult kan utföra underskrift med din avtalsparts BankId. Du kan enkelt följa ärendet i Byråprogrammet eller på din sida i Penneo. Läs mer om hur du beställer tjänsten Digital signering här.
  • Vilka fördelar finns i programmets dokumenthantering?
    Med alla dokument på ett ställe får du en bra överblick och sparar tid på att inte behöva leta efter rätt fil. Du har tillgång till effektiva mallar och en användbar sökfunktion gör att du snabbt hittar det du söker. Kompletterar du med printerprogram från Wolters Kluwer skapas parallellt en pdf-fil när du gör en utskrift, som lägger sig på rätt kund i byråprogrammet.
  • Hur fungerar behörighetssystemet?
    Byråprogrammet erbjuder ett avancerat behörighetssystem där hierarkin styr vad du ser. Genom att filtrera bort det du inte behöver se kan du fokusera på rätt saker direkt vilket ger mindre brus och en mer effektiv arbetsprocess. Syftet är att underlätta och effektivisera handläggarnas dagliga arbete.
Redan kund?
Back To Top