Byrå Premium

Byrå Premium är ett komplett verksamhetsstöd där alla funktioner ingår och som skapar flyt i arbetet. Det självklara valen för byråer som vill jobba mer strukturerat och effektivt, med full koll på kundstock och den egna verksamheten. Från översikt och effektiv uppföljning till kvalitetssäkring av era uppdrag. 

Kontakta säljare för beställning av Byrå Premium.
salj@wolterskluwer.se eller 031-775 17 00, knappval 3

 

  • Anpassat efter byråns uppbyggda rutiner

    Flexibelt och lätt att anpassa efter ert sätt att jobba. Gör det enkelt att komma igång och är intuitivt för medarbetare att använda.

  • Avancerat behörighetssystem ger effektiv överblick

    Underlättar handläggarens arbete genom en effektiv filtrering: du ser bara det just du behöver och kan koncentrera dig på rätt uppgifter.

  • Effektivt dokumentregister sparar tid

    Kraftfull dokumenthantering med mallar, digitalt arkiv och samtliga dokument på ett ställe och möjlighet att hantera inskannade och inkopierade dokument.

  • Status på pågående uppdrag i realtid

    Alltid koll på var handläggaren befinner sig i processen. Grafisk statuslista som ger en tydlig översikt i stapelform över status på era uppdrag.

  • Tydlig avtalshantering

    Avtalshantering som ger kontroll över vilka klienter byrån har bank- och skattefullmakter vilket förenklar hanteringen av uppdragsbrev.

  • Mallhantering anpassat efter era krav

    Flexibla mallar där ni bestämmer grundförutsättningarna; t ex hur ett nytt aktiebolag ska se ut när det skapar i programmet och med vilka mappar och handlingar.

Wolters